Sayfalar

28 Şubat 2015 Cumartesi

İstikbal yatak şikayetim hakkında

30 senedir kullandığım ve yıllardır rahatsızlık veren yatağımı değiştirmek istedim. Evime yakın olan İstikbal'i ziyaret ettim.

"Alacağım hiçbir yatağın, mevcut yatağımdan daha rahatsız olmayacağını tahmin ediyorum. Mümkünse en pahalısı olmasın, uygun ve iyi satılan bir yatak istiyorum" diyerek isteklerimi anlattım. İstediğim ölçülere uygun bir yatak sipariş ettim. Ödeme yaparak beklemeye başladım.

Ekip yatağı, belirtilen saatte getirdi, yerleştirdiği gibi nasıl kullanılacağını ve ne zaman çevrileceği bilgisini de verdikten sonra ayrıldı.

İlk birkaç gün mışıl mışıl uyudum ancak daha sonra yıllardır kullandığım yatağımı arar oldum. Çünkü birkaç saat sonra uykumdan uyandıracak derecede müthiş bir bel ağrısı baş gösteriyordu. Yan dönerek, o çöken orta bölgeyi kullanmayarak idare ettim.

İş için İstanbul'a gittim ve 1 ay kadar kaldım. Dönüşte de aynı sıkıntı devam etti ve satın aldığım bayiye uğrayarak derdimi anlattım. Adresime bir yetkili yönlendirildi. Yetkili belirtilen saatte geldi ve yatağa fiziksel olarak inceledi. Yatağın normal olduğu, imalat hatası olmadığı ... yönünde bir rapor düzenledi.

Devam eden şikayetlerim üzerine, 1 ay kadar sonra sitelerinde bulunan iletişim hattını aradım ve tekrar derdimi anlattım. Farkını vererek bu modeli farklı bir modelle değiştirmek istediğimi de ekledim. Kayıtlarıma ulaşan yetkili, bir inceleme yapıldığını ve soruna rastlanmadığı yönünde rapor olduğunu belirtti. 1 aylık süre aşıldığı için değişim veya iade yapılamayacağını belirtti.

Ağrılarım sebebiyle kasık fıtığı teşhisi konuldu. Ancak sorun bu sefer daha da büyüdü. Çünkü ancak sırt üstü yatabilirken ortaya çıkan bel ağrısını yenemiyordum, çünkü başka türlü yatamıyordum. Dönmek mi? güldürmeyin. İlk geceyi uykusuz geçirerek bitirdim. İyileşme sürecini ise evin içerisinde diğer eski yataklarda tamamladım.

Şu anda, çok şükür, iyileştim ancak yatak ile sorunlarım hala devam ediyor. Bel ağrısı başlıyor, sol yana yat, sağ yana dön, biraz aşağıda yat .... bütün gece devam ediyor.

Yatak derseniz, gurur duyar, döşek derseniz gocunmaz, 30 senelik uyku yoldaşımdan özür diliyorum. Şu sol yanımda duran yenisine ise yatak diyene dayak teklif ediyorum.